Xbox Logo
Xbox Live
Αρχική
Προφίλ
Διοικητικό Συμβούλιο
Παραρτήματα
Επικοινωνία
______________________
Δράσεις
Οδηγός-Χάρτης
Αξιοθέατα Ν.Ροδόπης
Ρυθμιστικές Θήρας
Νομοθεσία
Περιοδικά
Συνταγές
Χρήσιμα Τηλέφωνα
Δεσμοί
Σύνθετη Αναζήτηση
Δημοφιλή
Σύνδεση





Lost Password?
No account yet? Register
Η Πολιτική διάσταση των ζωοανθρωπονόσων . Print
Article Index
Η Πολιτική διάσταση των ζωοανθρωπονόσων .
Page 2
Page 3
Page 4
Page 5

Τα συναισθήματα αυτά γίνονται μέσα προς εκμετάλλευση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης(ΜΜΕ)στη προσπάθειά τους να πουλήσουν τη πληροφορία που αφορά την υγεία του καταναλωτή.

Λόγω της ολοένα αυξανόμενης σημασίας της διασφάλισης της υγείας των καταναλωτών, το τρόφιμο έχει γίνει μέσο προς πώληση άλλων καταναλωτικών αγαθών, μεταξύ των οποίων είναι αυτό της «πληροφόρησης».

Τα ΜΜΕ επηρεάζουν σημαντικά τη ψυχολογία του καταναλωτή, πουλώντας του τη πληροφορία που φαίνεται ότι θέτει σε κίνδυνο τη σωματική του ακεραιότητα, με αποτέλεσμα να καθορίζουν (ΜΜΕ) τις προτιμήσεις και τις μεταστροφές των καταναλωτών σε διαφορετικά είδη τροφίμων, ρυθμίζοντας ακόμη και διακρατικές εμπορικές σχέσεις, ιδίως σε ότι αφορά τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης.

Έτσι τα ΜΜΕ από τη θέση αυτή γίνονται πανίσχυρο λόμπι συμφερόντων(ιδιωτικών και κρατικών), ικανού να αλλάξει τις αντιλήψεις και τις συνήθειες των τρομοκρατημένων καταναλωτών στην ιδέα του θανάτου από μια ζωοανθρωπονόσο.

Ότι διακυβεύει την υγεία του καταναλωτή δεν είναι ποιοτικό. Αυτό φαίνεται να αντιλαμβάνονται οι φοβισμένοι και πανικόβλητοι καταναλωτές. Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι πόσο ευάλωτοι είναι όχι στους άμεσους κινδύνους που ενέχονται στα τρόφιμα που καταναλώνουν, αλλά στην πολιτικό-οικονομική τους σημασία.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ των καταναλωτών προϊόντων διατροφής και των καταναλωτών της πληροφορίας και έχει ποικίλες και διευρυμένες επιδράσεις στη ψυχολογία των καταναλωτών κυρίως στις ανεπτυγμένες χώρες.

Όταν υπάρχει έλλειψη πραγματικών προσωπικών εμπειριών οι απόψεις μας διαμορφώνονται από πληροφορίες, έστω θεωρητικά αληθείς, τις περισσότερες από τις οποίες παίρνουμε μέσα από τα ΜΜΕ, τα οποία με τη σειρά τους παίζουν σημαντικό ρόλο για τη δημιουργία εφόρου εδάφους στη καλλιέργεια εντυπώσεων με μελλοντικές επιπτώσεις στην αντίληψη των καταναλωτών.



 
< Prev
Τελευταία Νέα
Δημοσκοπήσεις
Τι κυνηγάτε ?
 
Ο Καιρός

Προγνωση του καιρού για
όλη την Ελλάδα

Συνδεδεμένοι
We have 2 guests online